Wizja i wartości

Wizja i wartości

Oddanie pracownikom

W naszej firmie pracują najwyższej klasy specjaliści w dziedzinie CRM. Pracownicy to nasz najcenniejszy zasób, dlatego też dbamy o ich rozwój, zapewniamy szkolenia, pracę w zróżnicowanych projektach i technologiach. Współpraca z największymi firmami software’owymi na świecie pozwala naszym specjalistom uzyskać dostęp do najnowszych technologii i wiedzy, dzięki czemu stale się uczą i rozwijają. Stale zachęcamy i motywujemy naszych pracowników do podejmowania nowych wyzwań, poszerzania wiedzy i horyzontów. 

Oddanie Klientowi

Podejmując zobowiązanie wobec Klienta, zawsze dostarczamy usługę najwyższej jakości, w ściśle określonym terminie. Rozumiemy, że nasi kontrahenci działają na bardzo konkurencyjnych rynkach i jakiekolwiek problemy bądź opóźnienia wpłyną bezpośrednio na ich biznes. Interes naszego Klienta jest naszym interesem.

Zaufanie i współpraca

Praca zespołowa wymaga zaufania i dobrej współpracy między członkami zespołu. Wkład każdego konsultanta ma bezpośredni wpływ na pracę innych i rezultat wypracowywany przez cały zespół. Dlatego niezależnie od odpowiedniego systemu raportowania i hierarchii zespołów projektowych, dbamy o to, by nasi konsultanci wyrobili w sobie wysokie poczucie odpowiedzialności.

Dążenie do sukcesu

Dokładamy wszelkich starań, by dostarczać usługi i produkty najwyższej jakości. Wykorzystujemy synergię płynącą z pracy zespołowej i dzielimy się wiedzą, by jak najlepiej wykonywać naszą pracę. Wdrażamy międzynarodowe standardy jakości (ISO, CMMI) w naszych procesach wytwarzania oprogramowania i świadczenia usług, w celu dostarczania wartości naszym Klientom jeszcze szybciej i lepiej.

Innowacyjność

Cenimy pomysłowość naszych pracowników. Innowacyjność i kreatywność są jednymi z najważniejszych dla nas cech przy ocenie konsultantów.  Bycie kreatywnym oznacza dla nas podniesienie jakości i efektywności pracy na co dzień. To nas wyróżnia.