Salesforce

Salesforce

Salesforce

­

­

Salesforce.com to światowy lider "lekkich", ale zaawansowanych aplikacji wsparcia sprzedaży i obsługi klienta (CRM) działających w modelu "chmury", czyli dostępnych jedynie przez internet, nie wymagających skomplikowanego wdrożenia i zapewniających wysoki poziom bezpieczeństwa oraz elastyczności bez konieczności utrzymywania własnej infrastruktury teleinformatycznej. Niskie koszty, niskie ryzyko, szybkie rezultaty. Outbox jest partnerem Salesforce implementującym rozwiązania oparte na aplikacjach Salesforce.com w aspekcie ludzkim, organizacyjnym oraz informatycznym.

Salesforce CRM to przodująca aplikacja CRM (Customer Relationship Management) dostarczana w modelu SaaS (Software as Service) popularnie nazywanego chmurą obliczeniową (cloud computing). Aplikacja może być zakupiona przez Internet bezpośrednio na stronie Salesforce.com lub poprzez partnerów Salesforce CRM na zasadach licencji, których cena zależy od edycji. Firma oferuje 30-dniowa darmową wersję trial lub darmowy Chatter (firmowy Facebook) przeznaczony do wewnętrznej komunikacji i kolaboracji w firmie.

Salesforce CRM występuje w 5 edycjach różniących się funkcjonalnościami i modułami:

  • Contact Manager
  • Group Edition
  • Professional Edition
  • Enterprise Edition
  • Performance Edition

Główne moduły Salesforce CRM:

  • Sales and Marketing
  • Service
  • ExactTarget Marketing Cloud

Dodatkowo Salesforce oferuje mniejsze moduły tzw. AppExchange, gdzie można instalować aplikacje wspierające bardzo wyspecjalizowane funkcje jak np. zarządzanie projektami, integracja z LinkedIn itp. W zależności od funkcji aplikacje mogą wymagać dodatkowych opłat.

Salesforce CRM to system kompleksowo pokrywających wymagania klientów działających na różnych rynkach. Rozwiązanie to wspiera między innymi branżę TELCO, sektory usługowe, finansowe, produkcję, usługi finansowe i edukację. Salesforce jest doskonałym rozwiązaniem również dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Salesforce CRM zapewnia możliwość wspierania zaawansowanych procesów biznesowych wymagających akceptacji poprzez Workflow’y i procesy aprobacyjne (Approval Workflows). Ponadto, umożliwia zarządzanie wiedzą, w szczególności w kategoriach takich jak partner i klient (Partner i Customer portals) oraz prognozowanie i analizę poprzez raporty, dashboard-y i prognozy customowe. Dostarcza także możliwości integracyjne na wielu płaszczyznach: Outlook, Gmail, Lotus i.in. Pośród innych funkcjonalności rozwiązania Salesforce możemy wyróżnić: lokalizację i personalizację interfejsu w większości oficjalnych języków (m.in. polskim), elastyczne zarządzanie dostępem do informacji i funkcjonalności w zależności od funkcji i roli użytkownika czy kompatybilność z najnowszymi wersjami głównych wyszukiwarek.

 

Opierając się na dostępnych informacjach projektujemy i wdrażamy rozwiązania optymalne dla naszych Klientów. Outbox to partner Salesforce CRM, który jako jeden z pierwszych uzyskał status certyfikowanego partnera Salesforce.com w Polsce. Mamy zespół doświadczonych konsultantów z zakresie:

  • konfiguracji i adaptacji systemu do potrzeb klienta
  • integracji aplikacji poprzez web service-y lub tez prostsze metody takie jak import/export danych
  • rozwiązań customowych na platformie force.com wykorzystując Apex i strony Visualforce
  • pomocy w wyborze właściwej edycji i modułów aplikacji
  • wspierania i szkoleń wdrożeniowych i post-wdrożeniowych

Do naszych klientów należą:

 

W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt:

Jan Michalski
jan.michalski@outbox.pl
tel. +48 22 463 41 11