RAPORTY

RAPORTY

CRM w medycynie, czyli służba zdrowia kuracjuszem.

Przegląd dobrych praktyk i owocnych wdrożeń.

Zarządzanie zasobami szpitali, pozytywnymi relacjami z pacjentami czy organizacja czasu pracy personelu muszą stanowić jeden, zdrowy organizm. Działać skutecznie, z chirurgiczną precyzją.  Choć wiele placówek borykało się z brakiem spójnych, przekrojowych danych, manualnym i czasochłonnym prowadzeniem procesów oraz nieefektywną komunikacją na linii lekarz – pacjent, CRM okazał się trafnie dobraną kuracją. Przedstawiamy przegląd najciekawszych, globalnych wdrożeń systemów do zarządzania relacjami z klientami w sektorze zdrowotnym.

Zobacz więcej i pobierz case studies

 

 


Raport "Czy witryna Twojej firmy jest gotowa na dotyk Klientów?"

Nowy, wspaniały świat dotykowych urządzeń mobilnych.

Aby dostosować model biznesowy do przyzwyczajeń i zachowań konsumentów mobilnych warto zacząć od podstaw – od stworzenia mobilnej witryny internetowej.

Wprawdzie brzmi to jak oczywista oczywistość, ale jest prawdziwym wyzwaniem wymagającym interdyscyplinarnego zespołu.

Tradycyjne strony internetowe oglądane w różnych urządzeniach mobilnych są zazwyczaj przyczyną frustracji użytkowników i porzucenia wykonywanej czynności.

Urządzenia mobilne, w szczególności smartfony, stały się pierwszym masowym narzędziem osobistym – medium komunikacyjnym, asystentem, centrum rozrywki, zakupów. Aby nadążyć za nowym stylem życia kształtowanym przez urządzenia mobilne i zdalny dostęp warto zauważyć następujące trendy i zjawiska - Face-down life-style, Multi-screen, BYOD – bring your own device. 

Zobacz więcej i pobierz bezpłatny raport »


Raport "Mieszkaniec jako Klient. Rozwiązania CRM dla miast."

Wszyscy stykamy się z administracją publiczną, szczególnie z władzami miasta, gminy, województwa. Musimy czasem wyrobić dokument, uzyskać pozwolenie, czy złożyć deklarację podatkową.

Wszyscy moglibyśmy też długo opowiadać co nas boli w tych codziennych kontaktach. Ale kontakty z administracją mają również wymiar bardziej obywatelski – jako mieszkańcy, czy podatnicy oczekujemy dostępu do informacji publicznej, możliwości bieżącego sprawowania nadzoru nad urzędnikami, czy współdecydowania o sprawach nas  dotyczących.

Rozwiązania informatyczne mogą wspierać i ułatwiać zarówno załatwianie formalności i tzw. spraw urzędowych, jak i udział w aktywnym, świadomym społeczeństwie obywatelskim.

 

Zobacz więcej i pobierz bezpłatny raport »


Raport "Czy polskie banki są społecznościowe?"

Polska branża bankowa wciąż szuka sposobu na znalezienie wspólnego języka z użytkownikami największego serwisu społecznościowego świata - Facebook.com.

Na tle innych branż zaangażowanie fanów stron instytucji finansowych wypada najsłabiej. Spośród 16 najważniejszych branż na polskim rynku banki plasują się na ostatnim miejscu pod względem zaangażowania fanów mierzonego wskaźnikiem Social Interaction. [...]

Jakie metody marketingu usług finansowych na Facebook sprawdzają się najlepiej? Czy dominują pozytywne czy negatywne emocje? Kto zyskuje, a kto traci? Dlaczego rower jest kluczem do sukcesów BGŻ w social media?

 

Zobacz więcej i pobierz bezpłatny raport »