Oracle Siebel CRM

Oracle Siebel CRM

Oracle Siebel Customer Relationship Management

Oracle Siebel CRM jest rozwiązaniem oferującym całościowe zarządzanie relacjami z klientami (CRM), które pomaga organizacjom w zróżnicowaniu prowadzonych działań, w celu osiągnięcia maksymalnego wzrostu we wszystkich wymiarach. Dostarcza zestawu funkcji dotyczących transakcji, analityki oraz zaangażowania klienta, co pozwala na realizowanie wszystkich zadań związanych z klientem. Obok rozwiązań dopasowanych do potrzeb ponad 20 branż, Siebel CRM dostarcza także:

  • kompleksowe rozwiązanie CRM, wdrożonego lokalnie lub dostępnego na życzenie;
  • rozwiązania dopasowane do konkretnych branż,
  • system dostarczania informacji o klientach oparty na rolach użytkowników oraz gotowe rozwiązania integracyjne.

Głównymi modułami Oracle Siebel CRM są:

  • Sprzedaż
  • Marketing
  • Obsługa
  • Call Center

Oracle Siebel CRM dostępny jest w ponad 20 wersjach dopasowanych do konkretnych branż, oferując rozwiązania dla przedsiębiorstw operujących na różnych rynkach. Aplikacja obsługuje zarówno rynek telekomunikacyjny (szczegóły dotyczące „Siebel CRM dla telekomunikacji” dostępne tutaj), farmaceutyczny, jaki i finansowy.

Siebel CRM zapewnia możliwość pracy w wielu wersjach językowych i strefach czasowych. Pozwala także na implementację złożonych reguł dotyczących widoczności informacji dla każdego z użytkowników. Możliwa jest integracja z produktami z serii Microsoft Office oraz poprzez WebService, Ftp i JMS. Dodatkowo dostarczone są API dla wielu popularnych języków programowania, takich jak Java czy .NET.

Poniższy film przybliży skrypt implementujący Oracle Siebel CRM oraz Oracle ATG Web Commerce do kanałów społecznościowych (Facebook), w celu rozszerzenia zasięgu działania i zwiększenie zaangażowania klienta w wielu płaszczyznach, co ostatecznie podniesie jego lojalność i zwiększy sprzedaż.

Outbox to certyfikowany partner Siebel, dysponujący zespołem 16 konsultantów certyfikowanych przez Oracle, którzy brali udział w projektach dla podmiotów z branż telekomunikacyjnych, mediowych i finansowych.

Jesteśmy dumni z naszego doświadczonego i certyfikowanego zespołu konsultantów, którzy uczestniczyli w następujących projektach wdrożeniowych Oracle Siebel CRM (kolejność alfabetyczna):

  • BZ WBK
  • Iti Neovision
  • Pekao Financial Services
  • Polkomtel
  • Poste Italiane – Poste Mobile (MVNO)
  • T-Mobile
  • Vectra

Dbamy o to, by nasi konsultanci zawsze dysponowali najaktualniejszą wiedzą z zakresu Siebel CRM. Dlatego też co roku jesteśmy obecni na Oracle Open World. Zachęcamy do zapoznania się z planami rozwoju Siebel na rok 2012 (plik do ściągnięcia – 20MB). Projektujemy i wdrażamy rozwiązania dostosowane do wymagań naszych klientów.

Nasze kompetencje we wdrażaniu rozwiązań Oracle potwierdzone są zarówno długoletnią współpracą, jak i posiadaniem przez nas statusów partnerskich:

  • w roku 2006 staliśmy się partnerem Oracle i zyskaliśmy dostęp do Oracle Partner Network,
  • w roku 2009 uzyskaliśmy status certyfikowanego partnera Oracle,
  • w roku 2010 uzyskaliśmy status złotego partnera Oracle.

W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt:

 

Stanisław Piechowicz
stanislaw.piechowicz@outbox.pl
tel. +48 22 463 41 11