Oracle RightNow CX Cloud Service

Oracle RightNow CX Cloud Service

oracle web social

By odnosić sukcesy na rynku na którym na pierwszym miejscu znajduje się klient, poszczególne marki muszą zapewnić mu jak najlepsze doświadczenie, w czasie i w miejscu, w którym on tego chce. Oracle RightNow Cloud Service łączy funkcjonalności webowe, społeczne i centrum kontaktów, dostarczając zunifikowanego, wielopłaszczyznowego rozwiązania, dostępnego
w chmurze, które pozwala przedsiębiorstwom na zwiększyć poziom sprzedaży i przyswojenia, budować zaufanie i pogłębiać relacje, redukując przy tym koszty i wysiłek organizacji. Platforma organizacyjna oferowana przez RightNow zapewnia przejrzystą niezawodność, niezrównane bezpieczeństwo i całkowitą wolność, dzięki operowaniu w chmurze – wszystko to pozwala jej dostarczyć niezrównanego poziomu doświadczeń klienta, co jest tak niezbędne dzisiejszym organizacjom.

Outbox dysponuje zespołem specjalistów RightNow CX, w tym również certyfikowanych. Do tej pory wykorzystaliśmy naszą wiedzę dotyczącą doświadczeń klienta i branży finansowej, by stworzyć szereg funkcjonalności dla branży ubezpieczeniowej. Nasze umiejętności w implementowaniu rozwiązań Oracle potwierdzone są długotrwałą współpracą z Oracle i statusem partnerskim:

  • w roku 2006 staliśmy się partnerem Oracle i zyskaliśmy dostęp do Oracle Partner Network,
  • w roku 2009 uzyskaliśmy status certyfikowanego partnera Oracle,
  • w roku 2010 uzyskaliśmy status złotego partnera Oracle.

W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt:

 

Stanisław Piechowicz
stanislaw.piechowicz@outbox.pl
tel. +48 22 463 41 11