Marketing automation

Marketing automation

Marketing Automation, Inbound Marketing czy Lead Nurturing?

ExactTarget za pomocą kampanii mailowych (Email Campaigns), marketingu społecznościowego (Social Marketing), kampanii mobilnych (Mobile Campaigns) oraz analizy danych, pozwala dotrzeć do klienta, być przy nim kiedy podejmuje decyzję i w nowatorski sposób budować siłę marki.

Jako uznany lider w branży z ponad dwunastoletnim doświadczeniem, ExactTarget pozwala na realizację skutecznych kampanii mailowych, angażując klienta i idealnie trafiając w jego potrzeby.

Poprzez gromadzenie wiedzy, publikowanie wysoce ukierunkowanych treści oraz budowanie, przeprowadzanie i optymalizację kampanii reklamowych na największych platformach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, ExactTarget Marketing Cloud pozwala brać czynny udział w budowaniu marki, która jest blisko klienta. Marka może być teraz częścią wspólnoty społecznej. W bezpośredni sposób umożliwiają to aplikacje społecznościowe platformy Marketing Cloud: Radian6, Buddy Media, Social.com, ExactTarget SocialEngage ™ i ExactTarget SocialPages ™.

Osiem z 10 najczęściej odwiedzanych stron w Internecie zajmujących się sprzedażą detaliczną opiera się na narzędziach ExactTarget + iGoDigital. Wykorzystując narzędzia marketingowe, produkty internetowe i eCommerce - ExactTarget umożliwia połączenie się z klientami i dostarczenie informacji o właściwym produkcie we właściwym czasie.

ExactTarget Marketing Cloud jest także gotowy do pracy z klientami mobilnymi (on-the-go customers). Tworzenie, namierzanie, wysyłanie i śledzenie wiadomości mobilnych, SMSów i kampanii mailingowych zostało idealnie skompresowane w łatwym w użytkowaniu cyfrowym interfejsie. Zarządzanie subskrybentami oraz kampaniami na wielu kanałach, z możliwością kompleksowego śledzenia ich przebiegu, jeszcze nigdy nie było tak wygodne i efektywne.

ExactTarget pomaga tworzyć efektywne połączenia z klientami za pomocą danych, które są już w posiadaniu firmy. Konsolidacja i segmentacja danych z CRM, z analiz internetowych czy punktów zakupu, umożliwia tworzenie spersonalizowanych treści i kierowanie ich do odpowiednich odbiorców - wszystko za pomocą interfejsu drag-and-drop (przeciągnij i upuść)

Zapisz się na demo:

Radian logo

Radian6 to monitoring social media o zasięgu globalnym – obsługuje języki takie jak: polski, angielski, niemiecki, rosyjski, francuski i wiele innych. Narzędzie to dostęp do publicznych treści Facebooka i LinkedIn oraz do ogólnodostępnych stron, gdzie komunikują sie społeczności. Radian6 śledzi treści na blogach, forach, serwisach informacyjnych i sprzedażowych, Youtube`ie i monitoruje zdjęcia. Jest to jedno z niewielu narzędzi, które dysponuje bezpośrednim dostępem do Twittera – czyli do 400 milionów tweetów dziennie. Zbieranie danych odbywa się w czasie rzeczywistym, co pozwala szybko reagować na pojawiający się kryzys w social media. Informacje o Radian6 w pigułce

Na świecie Radian6 używany jest przez wewnątrzfirmowe zespoły social media i pojedyncze osoby dedykowane temu kanałowi komunikacji oraz domy mediowe. Oferujemy dwa rodzaje podstawowych licencji: jedną skierowaną do firm, a drugą do agencji social media. Różnią się one trzema zmiennymi:

  • Ilość Topic Profile: jest to zbiór słów kluczowych, które zawierają posty zgromadzone przez Radian6
  • Ilość użytkowników: od 500 do 1000
  • Ilość wzmianek: od 20 000 do 1 000 000 w podstawowych pakietach

Musimy podkreślić, że ilość słów kluczowych jest nieograniczona!

Co umożliwia Radian6?

Zespół social media i poszczególne osoby z działów: marketingu, PR, sprzedaży i obsługi klienta, mogą swobodnie zaangażować się w komunikację z Twoją społecznością. Co więcej możesz mieć nad tymi działaniami pełną kontrolę.

Zaawansowane możliwości analityczne pozwalają w szybki i intuicyjny sposób dotrzeć do danych, które najbardziej Cię interesują. Pełny obraz informacji z social media (nazywamy to mapą konwersacji) to podstawa udanej strategii oraz niezbędne dane, które pozwalają utrzymać i rozwijać relacje z Twoją społecznością.

Przygotowanie raportu na podstawie danych z social media trwa kilka do kilkunastu minut. Teraz możesz szybko sprawdzić jaki poziom zaangażowania reprezentuje Twój zespół: czy posty od klientów nie pozostają bez odpowiedzi lub ile "spraw klienckich" zostało rozwiązanych konkretnego dnia.

Zarządzanie korporacyjnymi kanałami na Facebooku i Twitterze jeszcze nigdy nie było tak proste. Funkcja Managed Accounts to analiza, raportowanie, monitorowanie, czytanie i odpowiadanie na treści pojawiające się na Twoim kanale social media. Z poziomu aplikacji można m.in. publikować treści na fanpage lub wysyłać odpowiedzi na prywatne wiadomości. Prowadzenie spójnej i ciągłej konwersacji na Twitterze to już nie jest problem.

Dzisiaj kluczem do sukcesu jest zaangażowanie

Szczególną cechą Radian6, która wyróżnia narzędzie wśród innych dostępnych na rynku, jest możliwość podejmowania interakcji z autorami postów. Z poziomu narzędzia możemy skomentować wpis na Twitterze, Facebooku i blogach. Engagement Console to aplikacja dostępna w ramach narzędzia; umożliwia koordynowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za działania w social media. Konkretny post może być przypisany do odpowiedniej osoby (np. z prośbą o udzielenie odpowiedzi na zawarte w poście pytanie), do postów można dodawać notatki, tagi, oznaczać sentyment (pozytywny, negatywny, neutralny), szacować priorytet informacji, wysłać posty mailem do osób z innych działów.

Radian6 to aplikacja działająca w chmurze. By skorzystać z narzędzia, wystarczy dostęp do Internetu.

Dowiedz się więcej:

 

1. Zapisz się na demo Radian6 Tutaj

 

2. Skontaktuj się z nami bezpośrednio:

 

Paulina Kościelniak, Analityk Social Media, tel. 512 199 086, paulina.koscielniak@outbox.pl

 

3. Pobierz pełną prezentację Radian6

Salesforce Pardot to aplikacja Software-as-a-service (z ang. oprogramowanie jako usługa, jeden z modeli chmury obliczeniowej) do automatyzacji marketingu dla branży B2B.

Narzędzie pozwala działom marketingu i sprzedaży tworzyć, wdrażać i zarządzać kampaniami marketingowymi, które zwiększają przychody i maksymalizują wydajność.? Pardot umożliwia integrację z salesforce.com CRM, NetSuite, Microsoft Dynamics CRM i  SugarCRM. Jego funkcjonalności pozwalają na m.in. generowanie leadów, raportowanie  ROI, kwalifikację leadów jako szans sprzedażowych, skrócenie cykli sprzedażowych i wskazanie odpowiedzialności marketingowej.

Zapisz się na demo Pardot:

Authorized Reseller

Jesteśmy ze sobą połączeni bardziej niż kiedykolwiek.

Media społecznościowe są źródłem ogromnych możliwości:

  • Nasłuch w czasie rzeczywistym
  • Nawiązywanie nowych kontaktów z potencjalnymi klientami
  • Tworzenie nowych relacji ze społecznością
  • Aktywna obecność na rynku
  • Kierowanie treści do właściwego odbiorcy

Salesforce Marketing Cloud jest pierwszym na świecie ujednoliconym pakietem do obsługi marketingu społecznego, który pozwala zamienić spostrzeżenia w czynności. Adekwatne działania prowadzą do konkretnych wyników biznesowych i pozwalają przekształcić nowe kontakty z social media w klientów. Istnieją trzy kluczowe obszary działalności, które przedsiębiorstwa powinny uwzględnić w swojej strategii marketingowej.

  • Nasłuch, czyli Radian6: pozwala zrozumieć, co o twojej marce, konkurencji i branży sądzi społeczność social media
  • Tworzenie, czyli Buddy Media: to publikacja treści w social media, które przykuwają uwagę i wpływają na wzrost zaangażowania na wszystkich płaszczyznach
  • Reklamy, czyli Social.com: to tworzenie reklam i kierowanie ich do klientów o odpowiedniej aktywności? i profilu demograficznym

Marketing Cloud

Buddy Media pomaga tworzyć i publikować treści w social media:

  • Publikuj i zarządzaj nowymi wiadomościami na Facebooku, Twitterze, LinkedIn i Google+
  • Nadzoruj wszystkie płaszczyzny komunikacji w social media i włączaj się do rozmów
  • Twórz treści, które zachęcają klientów do aktywnego uczestnictwa w budowaniu wizerunku marki
  • Rozwijaj swoje kontakty dzięki łatwym w użyciu aplikacjom (konkursy, galerie, filmy i inne)
  • Zarządzaj zasobami marketingowymi swoich marek i powracaj do nich gdy się sprawdzą
  • Publikuj treści społeczne na swoich stronch internetowych

Gdy już wiesz, jakiego typu treści oczekują klienci, powinieneś zwiększyć oddziaływanie tych treści dzięki reklamom.

Social.com jest platformą reklamową. Pomaga markom i agencjom prowadzić kampanie marketingowe na Facebooku na Twitterze. Daje przedsiębiorstwom możliwość zwiększenia oddziaływania treści własnych i tych dostarczanych przez członków społeczności.

Social.com pomaga:

  • Dotarzeć do odpowiednich klientów w oparciu o ich aktywność w social media
  • Optymalizować w czasie rzeczywistym budżet marketingowy, w zależności od tego, które kampanie generują najlepsze możliwości
  • Kieorwać kampanie do odpowiednich grupy, w zależności od ich zainteresowań, demografii i innych współczynników społecznych

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tym, jak narzędzia społecznościowe mogą wesprzeć Państwa działalność, prosimy o kontakt w celu spotkania połączonego z prezentacją Command Center - naszego monitoringu social media w czasie rzeczywistym.

Command Center
Mapa Konwersacji

MAPA KONWERSACJI

Poznaj swoją aktualną pozycję i pozycję konkurencji w social media, wdróż solidną strategię digital i osiągnij swoje cele jako firma. Mapa konwersacji pozwala wykorzystać wiedzę z kluczowych obszarów, przydatną działom marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Pomaga opracować scenariusze kryzysowe i angażować społeczność on-line.

Radian 6

Community Manager ze znajomością języków - CV Radian6

Monitoring social media to podstawowa funkcjonalność narzędzia Radain6. W skład rozwiązania, oprócz modułu analitycznego i raportującego, wchodzi także aplikacja Engagement Console, która pozwala zarządzać pracą zespołu social media. Dzięki niej managerowie mogą tworzyć obszary robocze i zarządzać uprawnieniami poszczególnych członków zespołu. Sprawne koordynowanie podejmowanych działań pozwala skutecznie i regularnie komunikować się ze społecznością, która wchodzi w interakcję z marką. Gdyby nie fakt, że Radian6 to narzędzie, byłby idealnym kandydatem na stanowisko Community Managera. Zapraszamy do pobrania CV Radian6:

100 Przykładów Wykorzystania Radiana

100 przykładów wykorzystania monitoringu social media

Firmy, dla których monitoring i zaangażowanie w social media to coś nowego, zastanawiają się gdzie zacząć. Nowe wyzwanie może być jeszcze trudniejsze jeżeli nikt nie mówi o firmie czy marce. Przedstawiamy 100 przykładów na to, jakich rozmów słuchać i co monitorować w social media.

Social Media Newsletter

SOCIAL MEDIA NEWSLETTER

Raz w miesiącu przygotowujemy specjalne informacje o social media z kraju i ze świata. Piszemy o nowościach, o pojawiających się trendach, o marketing automation, sprzedaży i technologii salesforce.com. Polecamy ciekawe artykuły.

Skontaktuj się z nami jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o platformie ExactTarget Marketing Cloud, o narzędziach Radian6 & Buddy Media i Pardot.