Utrzymanie aplikacji

Utrzymanie aplikacji

Zespół doświadczonych specjalistów świadczących usługi wsparcia

Nasz zespół utrzymania aplikacji składa się z szeregu certyfikowanych specjalistów. Nasze doświadczenie i wykształcone procedury działania są owocem lat świadczenia wsparcia dla naszych klientów na całym świecie, wliczając w to dużych operatorów telekomunikacyjnych, banki i firmy ubezpieczeniowe. By zapewnić najlepszą jakość usług, do każdego projektu powoływany jest zespół specjalistów o najbardziej odpowiednich umiejętnościach.

Siła technologii

Nasz zespół świadczy wsparcie dla systemów opartych o Microsoft Dynamics, Salesforce, Oracle Peoplesoft, Oracle Siebel, Oracle Fusion Middleware i inne wiodące technologie.

Nasze usługi obejmują wsparcie administratora dla systemów opartych o rozległe zaplecze serwerowe i baz danych opartych na technologiach Oracle i Microsoft, pracujących na sprzęcie Sun, IBM, HP i oprogramowaniu Linux/Unix i Microsoft.

24/7/365, skalowalna obsługa

Jesteśmy w stanie świadczyć usługi wsparcia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, każdego dnia roku.

Nasz zespół posiada doświadczenie we wsparciu zarówno małych systemów, jak i dużych systemów na których pracują tysiące użytkowników. Zapewniamy szeroki wybór certyfikowanych specjalistów, zarówno młodszych konsultantów, jak i doświadczonych konsultantów zarządzających, dzięki czemu każdy projekt zostanie efektywnie zrealizowany.

Wiele płaszczyzn kontaktu

Nasz zespół dostępny jest na wielu płaszczyznach kontaktu, włączając w to email, telefon, Skype, czaty, czy też specjalne systemy zarządzania zgłoszeniami takimi jak Jira, czy inne wybrane przez Państwa. Jesteśmy także w stanie świadczyć wsparcie bezpośrednio z Państwa biura.

Opis usług

Usługi wsparcia:

  • Trzecia linia wsparcia świadcząca analizy incydentów i problemów, naprawę defektów i dostarczanie obejść problemów
  • Monitorowanie wydajności wspieranych produktów (włączając aplikacje i bazy danych)
  • Porady techniczne i pomoc z instalacją, konfiguracją, dostępnością i monitorowaniem systemów
  • Zarządzanie błędami, włącznie z diagnozą i dostarczeniem rozwiązania
  • Przygotowywanie bazy wiedzy dostarczającej sposób obejścia znanych błędów
  • Zapewnienie szkoleń i dokumentacji dla pracowników pierwszej linii wsparcia

 

Usługi utrzymania

  • Implementacja aktualizacji technicznych
  • Opiniowanie aktualizacji i zalecenia
  • Ustalanie planu i działanie w wypadku braku dostępności usługi
  • Aktualizacja dokumentacji konfiguracji systemowej, instalacyjnej, procedury utrzymania i wdrażania
  • Wdrażanie kolejnych pakietów
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Ocena aplikacji
  • Usprawnianie bazy danych

Przedsiębiorstwa, które nam zaufały:

Możemy pochwalić się referencjami dotyczącymi wsparcia dla systemów CRM i BSS dla Inmarsat, Reed Exhibitions, Orange Poland, Raiffeisen Leasing Poland, ING Group, Urzędu miasta Wrocław i ponad 50 innych firm.