Zbieranie zamówień do Oracle Fusion CRM z ComposerCPQ

Zbieranie zamówień do Oracle Fusion CRM z ComposerCPQ

Outbox, rozwijając najnowsze rozwiązanie Oracle Fusion CRM, zaimplementował innowacyjną funkcjonalność zbierania zamówień z wielu kanałów sprzedaży wykorzystując w tym celu autorskie oprogramowanie ComposerCPQ. Funkcjonalność ta pozwala obsłużyć wieloetapowy, złożony proces składania zamówienia (Configure-Price-Quote) z kanałów sprzedaży do rozwiązania CRM w celu dalszego przekazania poprawnego, zweryfikowanego zamówienia do realizacji.

W celu demonstracji wdrożonej funkcjonalności Outbox przygotował wideo ilustrujące scenariusz wykorzystania Composer CPQ z Oracle Fusion CRM w sprzedaży B2B:

To kolejne ciekawe wdrożenie nowej funkcjonalności w Oracle Fusion po integracji Oracle Fusion CRM z portalem Facebook zaprezentowanej przez Outbox podczas Oracle Day 2012 w listopadzie 2012 roku.

Oracle Fusion CRM, to najnowszy, stworzony od podstaw produkt bazujący na najnowszych technologiach i najlepszych praktykach wypracowanych przez Oracle.

Oracle Fusion jest zbudowany w oparciu o architekturę SOA (service-oriented-architecture), dodatkowo poszczególne moduły funkcjonalne działają w oparciu na sprawdzonych rozwiązaniach biznesowych Oracle takich jak: Oracle E-Business Suite, JDEdwards, PeopleSoft, Siebel. Na pakiet Fusion Applications składa się ponad 100 modułów funkcjonalnych. Klient decyduje jaki model jest dla niego najlepszy.

Outbox posiada bogate i udokumentowane kompetencje w zakresie wdrożeń rozwiązań Oracle oraz status firmy partnerskiej Oracle Gold Partner.

Więcej na temat ComposerCPQ na www.composercpq.com