Warsztaty – Praktyk Customer Experience

Warsztaty – Praktyk Customer Experience

GoodCustomerExperience.pl, OUTBOX i ORACLE organizują cykl warsztatów Praktyk Customer Experience (CX).

Na warsztatach Praktyk CX:

  • Poznasz kluczowe działania i decyzje dla osiągnięcia końcowego sukcesu w inicjatywach CX.
  • Wprowadzimy Cię w najnowsze trendy dotyczące CX,
  • Stworzysz niezbędnik skutecznego menadżera CX.
  • Omówimy na przykładach korzyści, które można osiągnąć,
  • Podpowiemy od czego zacząć wdrażanie CX w swojej organizacji!

Terminy warsztatów

23.02.2016 - Customer Experience od kuchni
25.02.2016 - Customer Experience w mojej firmie


Warsztaty poprowadzi pani Joanna Hirsz-Kropińska, Dyrektor Generalny GoodCustomerExperience.pl – firmy konsultingowej w zakresie Customer Experience Management, zarządzania i marketingu.

Zachęcamy do rejestracji!

Rejestracja dostępna tutaj