Outbox odznaczony statusem GOLD CRM Microsoft

Outbox odznaczony statusem GOLD CRM Microsoft

Outbox otrzymał najwyższy z możliwych statusów partnerskich firmy Microsoft – Gold Customer Relationship Management. Tym samym, firma znajduje się w wąskim gronie integratorów, którzy spełniają restrykcyjne wymagania programu partnerskiego Microsoft. Status jest potwierdzeniem kompetencji w zakresie wdrożeń Microsoft CRM, a także gwarancją wysokiego poziomu współpracy.

Microsoft Partner – Gold Customer Relationship Management
 
Jedynie 1% wszystkich partnerów Microsoft CRM na świecie posiada status Gold CRM. Jest on przyznawany firmom, które spełniają szereg wymagań, m.in. zatrudniają certyfikowanych inżynierów Dynamics CRM, dokonały szeregu referencyjnych wdrożeń, osiągnęły określony próg przychodu z licencji czy zostały wysoko ocenione przez klientów w ankietach satysfakcji.
 
Jako certyfikowany partner Microsoft CRM, o najwyższym statusie partnerskim Gold, gwarantujemy naszym klientom dostęp do najlepszych certyfikowanych specjalistów, jakości realizacji projektów wdrożeniowych, najnowszych wersji oprogramowania oraz atrakcyjnych cen licencji i usług.
 
Oprócz Gold CRM, Outbox posiada także kompetencje: Microsoft Silver Mobility – w zakresie budowy rozwiązań mobilnych; Silver Application Development – w ramach rozwoju aplikacji na platformie .NET; Silver Application Integration – w obszarze integracji systemów oraz Silver Data Platform – w obrębie rozwiązań Business Intelligence.
 
„Niewielu partnerów może poszczycić się tak wysokim i szerokim zestawem kompetencji. Cieszymy się, że Outbox należy do niezwykle wąskiej grupy integratorów, którzy spełniają restrykcyjne warunki Microsoft” – mówi Rafał Sudoł, dyrektor rozwoju biznesu w pionie rozwiązań Microsoft Outbox. „Wg informacji Microsoft, status Gold posiada 1% wszystkich partnerów. Podaje także, iż firmy posiadające kompetencję Application Development lub Application Integration znajdują się w gronie 5 % najlepszych partnerów Microsoft na całym świecie. Tego sukcesu nie osiągnęlibyśmy bez największego w Polsce i doświadczonego zespołu 80 specjalistów Dynamics CRM Outbox” – dodaje.